Ekologie se zkrátka dostává do popředí. Nejen, že začínáme praktikovat základní ekologické principy, ale také se obecně snažíme žít v souladu s přírodou. A i když je na každém z nás, jak se k ekologii stavíme, většina už začíná ekologický přístup vyžadovat od ostatních – především od firem, u nichž nakupuje. Proto aby společnosti neztratily své zákazníky, musí se zamyslet nejen nad takzvaným “zeleným přístupem”, ale také nad ekologickou formou propagace.
Možná si říkáte, že společnost nelze ekologicky zpropagovat. Jenže opak je pravdou. I ekologické reklamní předměty mohou být stejně funkční a pod designové stránce dokonalé. Jen je zapotřebí mít oči otevřené.
Využívejte recyklovaných materiálů
Jednou z možností je využívání recyklovaných materiálů. Ať už se pohybujete v jakémkoli odvětví, ať už je zaměření vaší společnosti jakékoli, vždy můžete vsadit na recyklování. Z těchto materiálů se totiž dají vyrobit nejen reklamní bloky, ale také propisky, které jsou i v době digitální nedostatkovým zbožím.
Zejména zmiňované propisky jsou nejen levným, ale také efektivním reklamním předmětem, jenž je pyšným nositelem loga dané společnosti. A v konečném důsledku jsou po stránce vzhledové i hezčí a elegantnější než klasické kýčovité barevné propisky.
Bavlněné tašky nahradí plastové
Není to tak dávno, co se ve světě spustila kampaň #neplastuj. V rámci této kampaně byli vyzváni nejen lidé, ale také společnosti k tomu, aby co nejméně používali plasty, které zpravidla končí v oceánech a zkracují tím život podmořských živočichů. Ti už i tak trpí vlivem globálního oteplování, na čemž ostatně máme taktéž velký podíl.
Pokud se chcete vzdát plastů, ale klasické papírové tašky s trhajícími se uchy vám nevyhovují, je načase přejít na bavlněné alternativy. I tito každodenní společníci mohou být pojaty za reklamní předmět. Stačí na ně natisknout logo společnosti.